Skip to content
O nas
Aktualności
Dokumenty
Expand
Druki do pobrania
Statut
Prawa ucznia w PPP
Koncepcja pracy PPP
Procedury wydawania opinii informacji o wynikach diagnozy
Procedury wydawania orzeczeń
Oferta
Dla rodzica
Expand
Czy moje dziecko rozwija się prawidłowo?
Stymulowanie rozwoju mowy u małego dziecka
Kontrakty dla dzieci i rodziców jako narzędzie do pracy z trudnymi zachowaniami
Trudności w nauce
Jak zmotywować dziecko do nauki? Poradnik dla rodzica
Jak pomóc osobie jąkającej się?
Kontakt
Expand
Adres i mapa
Elektroniczna skrzynka podawcza – ePUAP
Pracownicy
Zespół Orzekający
RODO
Deklaracja dostępności
Expand
Tekst łatwy do czytania (ETR)
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego
Koronawirus
Expand
SARS COV-2- procedura
Psychologiczna sytuacja dzieci i młodzieży w pandemii
Ocenianie w dobie koronawirusa
Budowanie relacji jako priorytet edukacji zdalnej
Jak wspierać uczniów podczas nauki zdalnej
Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna Chełmno
Toggle Menu
Grupa wsparcia dla psychologów
Nawigacja wpisu
Poprzedni
Poprzedni
Internetowa Platforma Specjalistyczno – Doradcza
Następny
Continue
Zmiana godzin pracy w okresie świątecznym
Scroll to top
Scroll to top
O nas
Aktualności
Dokumenty
Expand child menu
Expand
Druki do pobrania
Statut
Prawa ucznia w PPP
Koncepcja pracy PPP
Procedury wydawania opinii informacji o wynikach diagnozy
Procedury wydawania orzeczeń
Oferta
Dla rodzica
Expand child menu
Expand
Czy moje dziecko rozwija się prawidłowo?
Stymulowanie rozwoju mowy u małego dziecka
Kontrakty dla dzieci i rodziców jako narzędzie do pracy z trudnymi zachowaniami
Trudności w nauce
Jak zmotywować dziecko do nauki? Poradnik dla rodzica
Jak pomóc osobie jąkającej się?
Kontakt
Expand child menu
Expand
Adres i mapa
Elektroniczna skrzynka podawcza – ePUAP
Pracownicy
Zespół Orzekający
RODO
Deklaracja dostępności
Expand child menu
Expand
Tekst łatwy do czytania (ETR)
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego
Koronawirus
Expand child menu
Expand
SARS COV-2- procedura
Psychologiczna sytuacja dzieci i młodzieży w pandemii
Ocenianie w dobie koronawirusa
Budowanie relacji jako priorytet edukacji zdalnej
Jak wspierać uczniów podczas nauki zdalnej