Skip to content
O nas
Aktualności
Dokumenty
Expand
Druki do pobrania
Statut
Prawa ucznia w PPP
Koncepcja pracy PPP
Procedury wydawania opinii informacji o wynikach diagnozy
Procedury wydawania orzeczeń
Oferta
Dla rodzica
Expand
Czy moje dziecko rozwija się prawidłowo?
Stymulowanie rozwoju mowy u małego dziecka
Kontrakty dla dzieci i rodziców jako narzędzie do pracy z trudnymi zachowaniami
Trudności w nauce
Jak zmotywować dziecko do nauki? Poradnik dla rodzica
Jak pomóc osobie jąkającej się?
Kontakt
Expand
Adres i mapa
Elektroniczna skrzynka podawcza – ePUAP
Pracownicy
Zespół Orzekający
RODO
Deklaracja dostępności
Expand
Tekst łatwy do czytania (ETR)
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego
Koronawirus
Expand
SARS COV-2- procedura
Psychologiczna sytuacja dzieci i młodzieży w pandemii
Ocenianie w dobie koronawirusa
Budowanie relacji jako priorytet edukacji zdalnej
Jak wspierać uczniów podczas nauki zdalnej
Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna Chełmno
Toggle Menu
Zmiana godzin pracy sekretariatu
Od 16.01.2023r. sekretariat będzie czynny w godzinach od 7.30 do 16.00.
Nawigacja wpisu
Poprzedni
Poprzedni
Zmiana godzin pracy w okresie świątecznym
Scroll to top
Scroll to top
O nas
Aktualności
Dokumenty
Expand child menu
Expand
Druki do pobrania
Statut
Prawa ucznia w PPP
Koncepcja pracy PPP
Procedury wydawania opinii informacji o wynikach diagnozy
Procedury wydawania orzeczeń
Oferta
Dla rodzica
Expand child menu
Expand
Czy moje dziecko rozwija się prawidłowo?
Stymulowanie rozwoju mowy u małego dziecka
Kontrakty dla dzieci i rodziców jako narzędzie do pracy z trudnymi zachowaniami
Trudności w nauce
Jak zmotywować dziecko do nauki? Poradnik dla rodzica
Jak pomóc osobie jąkającej się?
Kontakt
Expand child menu
Expand
Adres i mapa
Elektroniczna skrzynka podawcza – ePUAP
Pracownicy
Zespół Orzekający
RODO
Deklaracja dostępności
Expand child menu
Expand
Tekst łatwy do czytania (ETR)
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego
Koronawirus
Expand child menu
Expand
SARS COV-2- procedura
Psychologiczna sytuacja dzieci i młodzieży w pandemii
Ocenianie w dobie koronawirusa
Budowanie relacji jako priorytet edukacji zdalnej
Jak wspierać uczniów podczas nauki zdalnej