Przeskocz do treści
O nas
Aktualności
Dokumenty
Rozwiń
Druki do pobrania
Statut
Prawa ucznia w PPP
Koncepcja pracy PPP
Procedury wydawania opinii informacji o wynikach diagnozy
Procedury wydawania orzeczeń
Oferta
Dla rodzica
Rozwiń
Czy moje dziecko rozwija się prawidłowo?
Stymulowanie rozwoju mowy u małego dziecka
Kontrakty dla dzieci i rodziców jako narzędzie do pracy z trudnymi zachowaniami
Trudności w nauce
Jak zmotywować dziecko do nauki? Poradnik dla rodzica
Jak pomóc osobie jąkającej się?
Kontakt
Rozwiń
Adres i mapa
Elektroniczna skrzynka podawcza – ePUAP
Pracownicy
Zespół Orzekający
RODO
Deklaracja dostępności
Rozwiń
Tekst łatwy do czytania (ETR)
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego
Koronawirus
Rozwiń
SARS COV-2- procedura
Psychologiczna sytuacja dzieci i młodzieży w pandemii
Ocenianie w dobie koronawirusa
Budowanie relacji jako priorytet edukacji zdalnej
Jak wspierać uczniów podczas nauki zdalnej
Standardy Ochrony Małoletnich
Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna Chełmno
Przełączanie menu
pracownicy PPP- przydział placówek 2018-2019
Przewiń na górę
Przewiń na górę
O nas
Aktualności
Dokumenty
Toggle child menu
Rozwiń
Druki do pobrania
Statut
Prawa ucznia w PPP
Koncepcja pracy PPP
Procedury wydawania opinii informacji o wynikach diagnozy
Procedury wydawania orzeczeń
Oferta
Dla rodzica
Toggle child menu
Rozwiń
Czy moje dziecko rozwija się prawidłowo?
Stymulowanie rozwoju mowy u małego dziecka
Kontrakty dla dzieci i rodziców jako narzędzie do pracy z trudnymi zachowaniami
Trudności w nauce
Jak zmotywować dziecko do nauki? Poradnik dla rodzica
Jak pomóc osobie jąkającej się?
Kontakt
Toggle child menu
Rozwiń
Adres i mapa
Elektroniczna skrzynka podawcza – ePUAP
Pracownicy
Zespół Orzekający
RODO
Deklaracja dostępności
Toggle child menu
Rozwiń
Tekst łatwy do czytania (ETR)
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego
Koronawirus
Toggle child menu
Rozwiń
SARS COV-2- procedura
Psychologiczna sytuacja dzieci i młodzieży w pandemii
Ocenianie w dobie koronawirusa
Budowanie relacji jako priorytet edukacji zdalnej
Jak wspierać uczniów podczas nauki zdalnej
Standardy Ochrony Małoletnich